fredag 23 januari

Så var det fredag och idag har det varit en rätt bekväm dag. Inte haft mycket alls för mej.
Jag jobbade på Sodexo tis-tors men idag blev jag arbetslös. Var över till Natalia en sväng på förmiddagen och drack lite kaffe. Jättetrevligt var det och lilla Nellie är lika förbaskat söt som vanligt =D Hon hade visst tagit två steg själv idag med. Stora tjejen <3
Eftermiddagen och kvällen blev och är lugn. Robin sover nu och Alex har gått över till Johan och sitter där och surrar och dricker rom och cola. Jag sitter och funderar på om jag kanske ska lägga mej i ett bad. Känns rätt lockande faktiskt =)
 
Imorgon blir det opp tidigt för lite äventyr. Robin ska sova hos sin morfar för första gången så det blir nog nice =) Blir ut på lite äventyr imorgon men resten berättar jag på söndag =D
 
Nä... badet var det! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0