fredag 16 januari

Pust vilken vecka! Riktigt skönt med fredag nu =)
Bara jobbar tre dagar, mån, tisdag och idag.. Men känns som om det skulle varit tre gånger mer.
Alex var hemma med feber och förkylning så idag kunde jag börja jobba redan kl 6 istället för 7 som jag brukar på Sodexo. Åkte och hämtade Tim imorse med för han skulle också jobba =)
 
Har inte hänt så mycket annars i veckan. I söndags var jag hos Elin och fick träffa lilla gobiten Jacob. Han är ju så fin lillkillen <3
Sen har jag ju som sagt jobbat och har man varit en dag på Sodexo så orkar man inte direkt nå mer den dagen hehe. Var arbetslös onsdag och torsdag så då passade jag på att hinna allt som man inte hinner annars.
Ringde gynmottagningen på sjukhuset också eftersom jag var på cellprovtagning 10 november och fortfarande inte fått svar trots att dom sagt att jag skulle få det efter 4 veckor. Jag har ju haft cellförändringar förr så det är därför jag gått på tätare kontroller på sjukhuset och inte på vanliga Södertull. Men fick svar i telefonen att provet sett jättebra ut så nu kommer jag få gå på Södertull hädanefter. Men det blir vartannat år istället för var tredje som man går i vanliga fall för att ha bättre koll så jag inte får cellförändringar igen.
 
Annars har jag handlat en massa och grejat och donat. Skulle behövt storstädat här hemma men har inte haft tid eller ork till det så får försöka göra ett ryck i helgen istället.
Idag kom Kristoffer hit igen också efter en vecka hos sin pappa =) Vi hade lite fredagsmys idag hela familjen med tacos och film, sen lite chips. Nu sover kidsen och vi bara slappar.
 
Imorgon åker Alex till Västerås igen för att fortsätta på sin tatuering och jag och barnen blir ensamma hela dagen. Imorgon är även Sot beräknad att föda de små kissekattbebisarna också. Hoppas ändå hon håller igen imorgon efter jag blir utan bil. Alex och en kompis tar vår bil till Västerås så om det skulle hända något under förlossningen så har jag ingen bil att åka till nån veterinär med =( Iofs skulle jag ju kunna ringa efter skjuts om det skulle knipa.. men det skulle ju kännas bäst att ha sin egen bil hemma. Men förhoppningsvis går allt som det ska när det väl är dags =)
 
Nä.. om man ska studsa in på tv3 play kanske och kika lite "våra bästa år" =D
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0