torsdag 30 januari

Jopp jopp då var snart denna vecka slut. Liiiite trög är man efter en jobbvecka.. men bara en dag kvar och sen får man helg =)
Men ha en del att stå i kan jag ju säga. Till att börja med ska vi skjutsa vår lilltös till sin nya ägare idag. Då ska vi även kika på hennes kull som hon har hemma hos sej och som vår katthane Starke är pappa till =)
Imorgon efter jobbet så kommer det folk och hämtar övriga tre kissebebbar. Usch vad tomt det blir utan mina små!! Å andra sidan ska det bli skönt att det kommer vara tyst och lugnt när man ska sova så jag får trösta mej med det.
På lördag ska pappa och Alex byta vattenpump på vår bil. Våran kära pärla läcker ju lite vatten och det är ju inge vidare. Men ääälskar min bil i övrigt =D
Ser fram emot söndagen också.. som det ser ut nu så köper vi ny säng då och det har jag längtat sååå efter!
Nä.. börja göra sej klar då kanske och gå ner till källaren och hämta kattburen. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0