Onsdag 22 januari

Har seriöst inte haft riktig ork till det här med blogg. Men kanske att det kan vända..

Jobbar för fullt om dagarna. Men nu har jag bara lite mer än en vecka kvar på Bullerbyn innan jag går tillbaka och blir vanlig springvikarie igen. Men kommer få vicka hos dom också :-)
Sökt jobb i furuvik till sommaren också så det håller jag tummarna för.

Hostar och snorar gör jag också. Drygt att det aldrig kan bryta ut ordentligt. 
Grabbarna har turats om att vara sjuk denna vecka o alex e hemma. Vi tjänar mest på att jag jobbar och han vabbar. 
Men hade fan varit skönt att få va hemma lite nu när man e så förkyld.

Aja.. Nu kika på nya avsnittet av simpsons på tv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0