fredag 9 augusti

Idag fyller lillebror David 22 år! Hip hip hurrraaa!
Men hann inte träffa honom nåt eftersom han åker bort idag. Däremot var han här igår och drack lite kaffe och fick sin present =) Hade köpt en jättefin t-shirt åt honom och han blev nöjd =)
 
Sommaren har gått så himla fort och nu är den nästan slut.
Jobbet i Furuvik har gått kanon, men högsäsongen har varit lite jobbig med himla mycket folk. Stressigt värre.
Idag var jag ledig från Furuvik och var och jobbade på mitt kära gamla Hammargården igen.
Det var verkligen jätteroligt att komma tillbaka och träffa barnen och personalen =D
 
Har kommit fram till att jag inte hunnit med så mycket denna sommar. Men det beror väl mest på att jag jobbat så mycket.
Men ett par svängar till stranden har det blivit i alla fall och lite annat smått och gott.
 
Men sommarens höjdpunkt är ännu kvar. På måndag åker nämligen jag, Alex och Jocke ner till Bulgarien.
Sunny Beach blir det. Ska bli så jääävla nice! All inclusive och en massa bad och sol =)
Jag ska definitivt se till att få lite massage där också!
Är ju lite nervig eftersom jag var 6 år när jag flög flygplan sist. Och då var det bara upp till Kiruna..
Meen flygresan ska bara ta tre timmar så jag hoppas det går bra =)
Sen har jag aldrig bott på ett hotell i hela mitt liv, inte ens i Sverige.. så bara det blir en upplevelse =)
Är nervös också för att jag ska glömma ta med nåt. Kommer gå igenom väskan tretusen gånger innan det bär av hehe.
Alex är nog också nervös för det eftersom han i flera nätter har drömt att vi åkt ifrån alla pengar som vi har växlade.
Men men.. det ordnar sej nog =)
Får väl droppa någon gigantisk bildbomb när vi kommer hem därifrån =)
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0