torsdag 11 april

Näämen nu har jag onsdag i huvet.. höll på att skriva fel hehe =)
 
Sicken dag.. ojoj. Började som vanligt med en lugn morgon och sedan lämna Robin på dagis.
Sen efter att ha slöat hemma en stund så åkte jag iväg till Gavlegårdarna och hämtade en nyckel till ett litet elmojs som jag behöver om jag ska använda motorvärmare.. sen vidare till Coop och hämtade ut ett paket från HM.
Åkte hem igen och fortsatte slöa en stund.. Sen ringde mormor. Tydligen så har det brunnit hos brorsan. Hon hade pratat med honom tidigare.
Det var hans balkongdörr som brunnit upp. Tack och lov så var det inget i själva lägenheten som hade börjat brinna så det behövde bara röksaneras. Och han var inte hemma då så han klarade sej fint också. Men uscha.. såg på GD:s hemsida att det stod om det där. Tänk att min käre bror alltid ska ha sån förbaskat otur jämt.
Ringde och pratade med honom och då hade han varit hem och kollat och det var inte så illa tack och lov. Men jag har bokat en tvättstuga åt honom på lördag i alla fall så får han komma hit och tvätta opp lite kläder. Mamma har ju bara tvättmaskin så det tar ju sån tid att få det torrt där. Men han skulle sova hos mamma inatt i alla fall.
 
Annars händer inte mycket. Har nyss käkat middag och sedan hängt lite tvätt. Blir att åka och simma ikväll också. Simmade igår med.. så denna gång blir det två dagar på rad =) Kommer kännas sen det hehe =)
 
Förresten.. jag har sagt upp mej från att köra ut reklam. Körde sista i söndags. Det var så jävulskt skönt idag när jag ställde ut returen.. att veta att dom skulle komma och hämta returen och INTE lämna nån ny reklam =D Så jävla less jag blev på den där jäkla reklamen. Skönt att inte behöva tänka på den nå mer. Nu kan man ju göra vad man vill om helgerna utan att behöva tänka på att ha söndagen fri.
 
Nä.. om man ska börja plocka ihop badkläderna då kanske. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0