söndag 21 april

Så var denna vecka snart slut och imorn börjar en ny =) Blir på Hammargården måndag och tisdag också så det blir ju lite nice =)
 
Ikväll är det dags för årets första fotbollsträning. Så jäääkla kul =) Men vi får ju inte vara på gräset än eftersom det är så blött så nu ska vi träna på grusplanen bakom Brynässkolan. Funkar ju det med =) Nära och bra för min del hihi =)
 
Har inte simmat nåt den senaste veckan pga nacken och ryggen. Har ont, är stel och har jätteofta huvudvärk. inge kul alls. Har provat allt från vetekudde, voltaren, simma, byta kudde och ja.. allt jag kunnat komma på. Nu har jag bokat en tid hos kiropraktorn så på onsdag ska jag dit. Kommer ju att dö! Men men.. förhoppningsvis får jag bli bra efter det i alla fall.
 
Helgen har varit skitnice =)
Igår var Andreas, Natalia och lilla Nova här. Nova och Robin leker ju hur bra som helst ihop och vi bestämde att om två veckor ska Nova få sova här =)
Brorsan var också här igår. Hade bokat en tvättstuga åt honom så att han fick tvätta rent allt som luktade efter branden.
Idag har det varit en lugn dag. Tog en sväng till Charlotte och Mattias och hälsade på. Lilla Lewisia har blivit stora tjejen =) Tänder får hon snart med =) Gooobiten!
 
Nä om man ska leta på allt man ska ha till träningen då kanske? Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0