lördag 13 april

Så var det lördag och en ganska seg sådan känns det som. Men har i alla fall skurat köket och donat med lite tvätt.. Kanske inte blir så mycket mer åstadkommet idag.
 
Var meningen att jag skulle åka opp och byta till sommardäcken hos mamma och Micke... men gör adet i detta väder? Det snöar ju så förbaskat så det kanske är lika bra att ta det imorgon då det skulle vara finare.
Men imorgon blir det innebandy DM för Kristoffer. Så jag, Kristoffer och Robin kommer vara där i stort sett hela dagen och kika när Kristoffer spelar. Alex jobbar imorgon så det blir bara vi. Får ta däckbytet fram mot kvällen i så fall. På måndag blir det ju lite olagligt att åka med vinterdäcken.
 
Dom ringde förresten från vikariejouren igår. Inte ofta man hör från dom inte.. så det var ju lite kul.
Jobbar måndag på Källö förskolan och tisdag-onsdag på Andersbergsgården. Sen har jag en massa jobb på Hammargården efter det =) Ska bli roligt.. inte ofta jag jobbar en hel vecka så här =) Moooney for me!
 
Nä om man ska fundera på att fortsätta dona lite här hemma?
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0