söndag 7 oktober

Ja jäklar vad svårt det är att komma ihåg den förbaskade bloggen hehe =)
 
Hänt en del sen sist... Flyttade hit till Ladugatan förra helgen. Så nu bor vi i en fyra och pojkarna har fått varsitt rum. Tyvärr har vi inte kommit i ordningn så pass som vi skulle velat. Det är ingen idé att skruva ihop bokhylla eller nåt i vardagsrummet... vi ska få nytt golv 22 oktober. Sen väntar vi på omtapetsering i bl a hallen... så man vill ju inte gärna sätta opp en massa på väggen innan liksom. Vårt sovrum och Robins sovrum ska också tapetseras. Hoppas det blir av snart... men det borde det =)
 
Har ju förresten praktik på citygross med. Men har kanske inte varit där så mycket som jag egentligen borde, tack vare att jag jobbat. Första veckan var jag på fruktavdelningen. Ett väldigt fysiskt jobb som nästan bara bestod av att packa upp frukt och plocka bort sånt som inte var fräscht längre.
Min andra vecka blev på fiskavdelningen. Trodde det skulle vara typ lika där förutom fisk istället för frukt... men ack så fel jag hade. För det första var det inte ens nästan lika jobbigt fysiskt. Såklart har jag packat en massa fisk i förpackningar, prismärkt mm... men även gjort smörgåsar och smörgåstårtor =) Riktigt nice.
Veckan som var skulle jag ha varit i mejeriet men har jobbat hela tiden... veckan som börjar imorn blir det nog kassa eftersom jag skulle få lära mej det sista dagarna. Påp fredag jobbar jag på hammargården igen så nu vill jag lägga de sista fyra dagarna på kassa om jag får =) Är ju grymt bra att kunna när man söker jobb =)
Måste ju säga också att alla på citygross är väldigt trevliga och bra att jobba tillsammans med =)
 
Har börjat köra ut reklam också... i söndags var det första gången. Charlotte och Mattias var snälla och följde med mej min första gång. Det var skönt det eftersom man är så osäker på var man ska ta vägen och allt sådär första gången. Mitt distrikt är södra åbyggeby-forsby och ut mot oslättfors. Ca 6,5 mil att köra ut reklam på hehe.
Den första gången tog det nästan 6 timmar innan vi var klara... men det var en del trassel och svårt att hitta ibland.
Idag körde jag ut reklamen för andra gången. Det tog ca 3,5 timme och var bra mycket lättare än förra gången hehe. Men nu hittar man ju lite =) Det dryga är ju typ när man blir kissnödig och måste studsa ut i skogen och pinka. Men det funkar det med =)
 
Uuuusch vad trött jag e... funderar på att joina Alex i soffan en stund. Jocke är här också och dom ser på film.
Men nu vet ni att jag lever i alla fall =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0