söndag 11 november

Så var denna vecka snart över.. och nu vill jag att det ska bli imorgon så vi får lite ordning här.
Just nu är det sååå rörigt här hemma. I torsdags kom dom och började tapetsera hall, vårt sovrum och Robins rum. Dom blir färdig antingen imorgon eller på tisdag. Sen jävlar kan vi äntligen packa upp allt och komma i ordning helt och hållet =) Men alla dörrar tar dom med sej imorgon och ska lacka om dom så vi blir utan dörrar en vecka. Men det får det fan vara värt.. nu när dom målat dörrkarmarna ser dörrarna gula ut hehe.
 
Denna helg har varit riktigt lugn faktiskt. I fredags gjorde vi typ ingenting alls. Alex kompis Jocke kom över och kikade på film och jag var fyllechaffis åt lillebror och några kompisar till honom.
Men när jag hade skjutsat hem dom igen och nästan var hemma så var det ett gäng utlänningar, ca 8-10 st, som kastade en stor isklump på min bil. Så nu har jag en vacker buckla precis bakom bakdörren. Ringde polisen gjorde jag och jag hoppas dom hittade på snorungarna. På tisdag ska jag till polisstationen och visa opp den vackra bucklan också.
Igår kom Tim och Natta och pojkarna kikade på film medan Natta hjälpte mej sortera all reklam. Hon är lite småtokig hon som så gärna hjälper till med det... själv tycker jag det är pest att sitta och sortera. Efter sorterandet kollade vi på "grave encounters" eftersom Tom och Natta inte hade sett den. Den e bra men Natta tyckte den var läskig =) Men att se tvåan blir ju snart här framöver hihi =)
 
Veckan som kommer vet jag inte riktigt vad som händer. Måndag och torsdag ska jag vara på hammargården och jobba =D Förutom det blir det väl rätt lugnt. Får se om man får tag på lite annat jobb däremellan.
Fredag åker förmodligen jag och David till mormor. Vi har sagt så himla länge nu att vi ska åka dit men vi har aldrig lyckats hitta nån bra helg som passar oss båda. Men nu så.. hoppas jag i alla fall. Skulle det visa sej att brorsan inte kan så åker jag nog själv. Saknar min goaste momme!
Tråkigt nog kan jag ju bara åka fredag till lördag nu... den där jäkla reklamens fel.. måste ju köra ut den på söndagen så =/
 
Nä.. nu ska jag nog borsta håret och så.. så jag kommer ut med reklamen nån gång idag med. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0