torsdag 31 maj

Ledsen för dålig uppdatering... har hänt så jäkla mycket nu sista tiden men mer än så behöver vi inte gå in på.
Har varit mycket upp och ner sista dagarna.

Helgen var i alla fall kanon. Folkrace och det gick hyfsat för mamma, bortsett från att hon nu varit med bilen opp och ner för första gången. Men det gick bra.
Pappa bodde hos oss i helgen också och vi får se om det blir en gång till innan han får sin lägenhet. Men saten så skönt det ska bli att farsgubben flyttar till Sverige igen. Lät som att han tycker det också... han e sååå less på Norge nu.

Idag skulle jag ha spelat fotbollsmatch nere på gävle strand. Men det blev inte riktigt så. På jobbet idag börjar det hugga ordentligt i magen. Har bara haft så en gång tidigare i mitt liv och faan det gör ont. Magkatarr, inte så välkommen tillbaka. Det gör liksom ont periodvis precis som värkar... förutom att det inte alls känns som värkar eftersom det sitter precis nedanför mellangärdet.. men det gör så ont så man nästan viker sej dubbel. Skänt att hammargården ligger precis bredvid tempo-affärn så jag sprang dit och köpte novalucol som jag knaprade två st. Jag fortsatte ha ont ändå tills nu ikväll men som tur var så slutade jag tidigt på jobbet idag. Men nån match pallade jag inte. Har så jäkla dåligt samvete eftersom vi var så några som skulle spela... Läste nu på fb att vi förlorade med 8-0... men då spelade dom 2x20 minuter med bara en enda avbytare också. Usch vad dumt att magkatarren skulle komma nu. Men det är iofs inte så konstigt efter allt som varit.. Och min mage är ju inte stresstålig över huvet taget heller =/

Men nu så... se framåt och göra det bästa av allt, för de i min omgivning. Så tacksam för min fina sambo som stöttar i allt som är jobbigt ibland. Älskar min Alex!

Nej om man ska kika vidare här lite då kanske... kanske gavlegårdarnas hemsida? Fan jag vill hitta en nice fyrarummare snart. Så jääävulskt trångt i denna lilla jävla lägenhet!
Aja... kram på er och hoppas ni, mina vänner, har tålamod med mej eftersom jag e så dåligt på att höra av mej och speciellt nu när det blev mycket. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0