söndag 20 maj

Oj vad denna månad springer iväg fort!
I tisdags fyllde min älskling 25 år =) Så grattis igen till honom =)

Har varit en rätt fullspäckad vecka faktiskt. Fotbollsmatchen i måndags var ingen höjdare... vi åkte på stryk.. 4-0..
I tisdags jobbade jag på Tallåsgården i valbo. Längesedan jag var där och det var skoj =) Sen på kvällen var det storhandla som gällde. Tim passade våra sovande barn under tiden =)
I onsdags jobbade jag på Hammargården igen. Riktigt roligt att vara tillbaka =) Ska dit igen den 29:e och 31 maj, 4-5 juni och 8 juni =)
Efter jobbet i onsdags åkte jag och barnen och hämtade Alex på jobbet och sedan drog vi till köpis i valbo. Jag fick med mej ett par nya skor hem och så fick Kristoffer en ny keps. En ny bilstereo blev det också =)
I torsdags njöt vi av att vara lediga.. ja alla utom Alex då såklart. Han jobbade som vanligt.
Under dagen var jag och ungarna ut till mamma och Micke och då bytte Micke tändstift och generatorrem i min bil. Brorsan satte i nya högtalare i framdörrarna. Så nu låter det mycket bättre i min bil =)
Sen sov Kristoffer kvar hos mamma från torsdag till fredag. Jag, Alex och Robin åkte iväg ut till Stefan i skutskär och grillade lite =)
På fredagen var vi bara hemma. Var barnvakt åt Theo då Alex och Elin skulle på begravning. Han är en himla go unge han =)


Här sitter Robin och Theo och mumsar äpple och kikar på film =)

Igår, lördag, kom Charlotte och Mattias hit och passade Robin. Sen åkte jag och Alex upp till Hudik. Vi stannade till hos mormor i Enånger för lite lunch på vägen dit. Väl i Hudik fick vi äntligen se vår lilla Sot på riktigt =) Och nu är hon äntligen här hemma med oss!
Goaste och mysigaste kattungen i världen! Inatt sov hon hela natten bredvid mitt huvud. Kurrade gjorde hon en hel massa med =) Myyysan!!


Sot i soffan bredvid Alex =)


Hon e så snäll och mysig. Inte ett dugg rädd för Robin heller =) Han får gärna klappa han med =)
Och Robin är så försiktig med Sot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0