måndag 14 maj

Oj vad dagarna sprungit förbi! Och riktigt nice har dom varit =)

I torsdags blev jag, Alex och barnen bjudna på mat på Brasseri Absint. Det var Alex föräldrar som bjöd för att fira att vi båda fyllt/fyller =) Så himla god mat det är där då! Och efterrätt =)
Sen fick vi ett presentkort på köpis i valbo också =D

I fredags var jag hem till Elin och umgick med henne och hennes två systrar. Vi drack en massa öl och spelade spel. Skitnice =)
Sen drog vi ner på Interpool och drack nån öl till =)

Lördagen gick åt till att städa en del och även handla lite. Hände inte speciellt mycket alls...

Igår, söndag, hade vi en massa främmande här på fika =) Mormor var här, brorsan och hans lilla Kevin, min morbror och hans sambo Katarina, Alex och Elin med deras lilla Theo och så kom Charlotte och Mattias. Så det var fullt hus här igår. Himla trevligt var det och vi fick en massa fina blommor och en micro =) Så nu har vi en fungerande micro igen! Också jäkligt nice =)
Kvällen avslutades med fotbollsträning med bästa laget =)

Idag kommer Charlotte hit en sväng på dagen. Framåt kvällen blir det lite besök av mamma och sedan blir det fotbollsmatch =)
Mycket trevlig dag kommer det bli med andra ord =)

Sen hade jag turen att lyckas få tag på lite jobb tills imorgon också. Ska ut till en förksola i valbo =)
Kommer vara lite trötter imorgon däremot... matchen börjar 21.30 ikväll och jag ska börja jobba i valbo kl 7.30 imorgonbitti... men men.. bara att bita ihop =)


Min lilla brorson Kevin, som mest bara sover =)


Mormor och Kevin =)


Elin och Robin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0