fredag 4 maj

Ojoj vad dagarna går... fredag redan..
Idag har detinte hänt mycket alls. Efter Charlotte slutat skolan så kom hon hit och sällskapade =) Hon följde med och hämtade plutten på dagis också.
Sen var vi och hämtade ut paket på posten... säger bara ååååååh vad jag längtar till 19 maj. Men varför, ja det får ni se då =)

Fan jag skriver som ett fyllo... hoppas över bokstäver och grejjer som jag får hoppa tillbaka och fylla i sen hehe. Men nääe jag dricker inte. Bara gamla hederlig coca-cola =)

På måndag fyller man ju år också... blir man ett år äldre. På nåt vis känns det som att det inte behövs längre. Men jag får ju fira födelsedagen på ett kanonbra sätt i alla fall =) Första fotbollsmatchen infaller nämligen då på Nynäsplan 19.00 =)
På söndag är första träningen. Kan ju vara lite bra att få känna på bollen en gång i år i alla fall innan det är dags för match. Madde skrev och frågade om jag skaffat mej nån cykel än. Antar att hon ville vi skulle cykla till träningen tillsammans precis som förra året. Men tyvärr har jag ingen cykel än... förmodligen får jag en av pappa i slutet av månaden i försenad födelsedagspresent när han kommer hem till Sverige igen.
Men vi kom överens om att hon åker med mej i bilen om det blir pissväder =)
Längtar faktiskt.. ska bli så roligt med fotbollen igen =)

Nä nu ska jag kika vidare. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0