söndag 18 februari

Ja då var det kväller och helgen är över..
har ju varit födelsedagsfika nu tre dagar irad så lite skönt är det att det är måndag imorn.
I fredags var Robins farmor hit och det tyckte han var jätteroligt. Han fick ett barbapapa-pussel och en bok och även nån traktorbok... kanske skrivit det redan?
Igår kom min mamma och resten av familjen. Han fick då lite kläder, lite mer duplo-lego och lite pengar som han ska få nya skor för =)
Idag kom svärfar med familj.. Dom dök upp först strax efter fyra så då var man nästan lite småhungrig. Lever ju på flytande föda nu jag... javisst! Såna där roliga måltidsersättningar. Och jag väntade med min "lunch" så jag fick "fika" med dom andra.. haha höll ju på att svälta ihjäl innan dom väl dök upp.
En del besvikelser har det väl varit igår och idag med... det har inte med barnen att göra.. men men.. life goes on! Man kan ju inte styra vad andra gör och inte gör... tråkigt nog så blev Robin lite ledsen och besviken han med... jag ska lära mej att inte tala om saker för lille Robin innan jag är säker på att det blir så. Men men... inte mycket att göra åt den saken.
Nä om man ska gå och sova nu då kanske? Får bli bättre uppdatering imorgon med lite bilder =)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Ja och man fastnar ju och man kan verkligen inte lägga ifrån sig dom :O Tack gumman! :D

2012-03-27 @ 07:30:46
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0