onsdag 28 mars

Huuua jag har seriöst inte orkat med någon blogg sista tiden..
Även om jag faktiskt haft en del som jag tänk dela med mej av... men men..

Har jobbat en del och resterande tid gått på utbildningen. På tal om utbildningen... ni kanske såg i tidningen igår eller på nyheterna på tv4 i förrgårkväll att arbetsförmedlingen fått för sej att lägga ner vår utbildning.
Men marknadspukten kommer strida emot och har vi liiite jäkla tur så kanske vi hinner gå klart under tiden. Men annars har arbetsförmedlingen sagt att från och med 13 april är det tvärstopp... det skulle hållt på till midsommar annars. Men men... hoppas kan man ju. För min del är det väl rätt så skitsamma.. men flera på utbildningen är lovade jobb om dom får den här utbildningen så för dom stälelr det ju verkligen till det. Trodde arbetsförmedlingen skulle finnas och stötta folk i jakten på ett arbete... inte sparka undan benen för dom. Men men... idioter är dom ju på det där bygget.

I övrigt tickar allt liksom på.. händer skitmycket och samtidigt ingenting, känns det som. Har roat mej sista dagarna med att måla lite folkracebil, så snart är mammas bil klar för tävling =)
Fotbollen drar igång snart med och det ska bli nice =) Längtar dit! Får se om Tessan blir med och spelar också... hon har sagt så men jag vet inte om hon mailat lagkaptenen än.
Idag var vi förresten ut till ikea. Tyvärr var bakstycket till vår tv-bänk inte i lager längre och inte skulle dom få in fler heller... så vi köpte lite tavlor till vardagsrummet och sovrummet. Kom himla billigt undan fakiskt =)

Nä... har lite annat att dona med känner jag. Kram på er!



Robin och Kristoffer <3

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Ja det tycker jag då det var för länge sedan! Men jag är inte barnledig i helgen så tyvärr kan inte jag ta mig nånstans :/ Kram

2012-03-29 @ 17:24:26
URL: http://anglamammanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0