lördag 10 mars

Haha dags för veckorapportering igen =D Nädå... Men det känns lite så nu. Så mycket i veckorna så man orkar fan inte.

Denna vecka har ändå varit liiiite, men bara lite, lugnare. Jobbade i måndags på Brynässkolan.. kom dit och fick reda på att jag blivit dubbelbokad... jippi.. bra koll dom har. Men fick stanna kvar och jobba ändå när jag ändå var där =) Blev lite extraresurs på sexårs istället för på fritids med de lite äldre barnen.

Resten av veckan har jag inte haft nå jobb så då har jag varit på utbildningen. Vi har roat oss med företagskunskap och företagskommunikation. Vi har fått lära oss att skilja på olika slags dokument, kolla efter viktiga grejjer och såklart skriva dessa förbaskade dokument. Lite knepigt var det att skriva t ex anbudsförfrågan, offerter, säljbrev osv.. kallelse fick vi också skriva och det var väl det lättaste. Sen ska ju allt vara snyggt också, med företagets logga, rätt uppspaltat och med en massa fina ord hehe. Nä det har varit en lite krävande vecka =)
Har under veckan lyckats hitta praktikplats också där jag ska vara under utbildningens fem sista veckor. Det blir på Brasseri Absint och kanske lite på hotell Clarion också om jag har tur. Restaurangchefen skulle höra lite med de som bossar på de andra avdelningarna hihi.
Nu måste jag bara hitta lite arbetskläder.. de står för skjorta men jag måste ha tag på ett par helsvarta skor och ett par svarta byxor med pressveck. Men det ska väl gå att ordna =)

Så nu var det äntligen lördag. Känns som om man verkligen behöver denna helg.
Ikväll är det ju melodifestivalen och Elin kommer hit och käkar tacos med oss och kikar på det... förhoppningsvis kommer hon ihåg att det med monopolet också så blir det lite spela =)

Näää om man ska ta o kika vidare lite här då kanske innan det är dags för lunch... kram på er!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

2012-03-11 @ 20:50:31
URL: http://eemma.se
Postat av: Anonym

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-03-14 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0