torsdag 19 juli

Oooj vad jag har blivit flitig hihi =)
Nä seriöst.. har fan inte mycket för mej så då kan man ju lika gärna kika in här =)
Har varit på teknikparken idag, där jag går min kära jobbsökarkurs. Jippi *not*
Sen hämtade jag lillskrutt och vi tog det bara lugnt tills Alex kom hem från jobbet och det blev lite mat.

Sen drog jag och Jonas iväg och spelade lite minigolf i Boulognern. Fan det gör man ju alldeles för sällan... så jäkla roligt det e hihi. Speciellt om man vinner, vilket jag gjorde idag =) Jag gick runt på 45 slag och Jonas på 50. Alldeles lagomt hehe.

Nu när jag kom hem så mötte Alex mej i dörren typ för han skulle iväg till gymmet. Blir att sega lite till innan det är dags att nanna kudden.
Imorgon kommer Kristoffer också efter en vecka med sin pappa =) Nu får vi verkligen hålla tummarna för att det blir finväder i helgen så det blir ett besök på Furuvik. Om inte så får vi skjuta lite på det.. men hoppas =) Det var ju så himla tråkigt väder sist vi var där.. blött och kallt. Men ooooj vad ungarna ska få åka och ha kul när vi åker dit i finväder =)
Blir det dåligt väder på lördag, alltså inge Furuvik, så drar vi till Hofors. Ska hem till Alexandra och så ska Alex laga hennes telefon. Han är duktig på det där med att byta glas och display och grejjer på iphone han =) Min goa gubbe =)

Nä om man skulle ta och kika vidare lite innan det blir lite massage o sånt på karln när han kommer hem.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0