tisdag 17 juli

Åh fyyy vad trött jag är!
Brorsan ringde igårkväll och ville ha hjälp. Han stod med lastbilen i Västerås och skulle vila. Så kom han på att han hade en nyckel med sej till en av lastbilarna som var kvar här i Gävle och den bilen skulle iväg nu på morgonen. Så gissa vad lilla Katrin får göra? Jo hon får sätta sej i bilen och åka fram och tillbaka till Västerås för att hämta den där förbaskade nyckeln. Bror fick inte köra med heller för då skulle det bli får många timmar och därmed olagligt. Men han har tur som har en så snäll syster. Kom hem vid ett inatt.. blir inte många knop gjorde idag inte. Trött som en gris!

Jag har varit duktig jag.. I lördags förnyade jag mitt årskort på Fjärran och så simmade jag 45 minuter. I söndags var jag ute och gick med Jonas.. 7,5 km blev det =) Och igår simmade jag en timme.. innan lillebror ringde.
Så nu är man lite mör i kroppen =) Har bestämt mej nu för att nu jäklar ska jag ner ett antal kilon. Får se hur det går =)

Annars händer inte mycket.. jag och Elin kom överens om att Kolmården för vänta till nästa år pga pengar så om det blir fint väder i helgen tar jag och Alex med oss barnen till Furuvik istället. Blir skoj för ungarna det med =) Så hoppas vi på kul väder.. det var inte roligt sist vi var där när det regnade så förbaskat hela tiden. Blir det inte fint i helgen så väntar vi helt enkelt tills det är fint väder. Aldrig mer traska runt där, dyblöt och jäklig, med gnälliga ungar som bara fryser.

Nä.. om man ska tupplura lite innan det är dags att röra sej på jobbsökarkursen då kanske.. ska dit kl 13 idag.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0