tisdag 10 juli

Vill börja med att säga ett stort grattis till min goa vän Elin som fyller 25 år idag!!

Har varit lugnt och skönt sista dagarna... inte hänt mycket alls. I torsdags eftermiddag var vi på sandbankarna och badade. Blev mitt och Alex första dopp för i år =) Skönt var det. Robin däremot tyckte det var kallt så han lekte mest med hink och spade i sanden och badade inte mycket alls.
Nu hoppas vi på finväder så vi kan åka och bada fler gånger =)

Under tiden vi var på stranden i torsdags så ringde dom från ett företag där jag sökt jobb. Dom ville att jag skulle komma på intervju på fredagen.
Det stod i deras annons att dom sökte säljare till deras nya butik som de skulle öppna inne på nian. Inför intervjun så kollade jag såklart upp dom lite noggrannare och överallt står det att dom öpnnar butiker runt om i Sverige för fullt nu. Glad i hågen traskade jag iväg på intervjun.
Men väl där så framgick det att man skulle stå i mitten på Nian och rycka tag i folk för att sälja... hur kan dom kalla det butik? En butik för mej det är där man kan gå in, till att börja med, och där man kan få den hjälp man önskar i just den butiken. Jag hade föreställt mej att det skulle vara ungefär som telenorbutiken inne på nian... förutom att vi skulle sälja kanalutbud, t ex comhem och boxer o så... så tänkte liksom jag när dom kallade det butik. Men nä.. jag vill inte ha ett jobb där jag står mitt i smeten och stoppar folk. No way!
Så... bara fortsätta söka jobb för fulla muggar!

Idag ska jag hem en sväng till Elin och säga grattis =) Förutom det vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Blir väl att ta det lugnt bara.
Nu ska jag kolla ams hemsida och se om det finns lite fler jobb att söka. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0