lördag 28 juli

Oj vad den här månaden gått fort.. inte mycket kvar av sommaren nu, så nu måste man göra det bästa av det som är kvar =)
Idag blir det stranden för mej, Alex och Robin. Elin och Theo följer också med =) Ska bli skönt att få ligga där och jäsa idag hehe.

Dagarna har varit rätt lugna här. I torsdagskväll var jag hem till Elin och spelade monopol och umgicks =) Igår kom pappa med flyttlasset så jag hjälpte till att bära lite. Sen var han tvungen att åka tillbaka till Norge redan igår eftersom han hade hyrt släpet och det skulle tillbaka. Sen skulle Sasi jobba ett par dagar till så på tisdag kväll kommer dom hem och stannar här =) Redan på onsdag börjar pappa jobba för Pålssons. Tänk om man hade så lätt att få jobb. Då skulle man då fan inte sitta här inte.. Pappa behöver ju bara ringa ett par samtal så har han jobb upp över öronen. Men men... erfarenhet har han ju gott om.

Var och simmade igen igårkväll... men har fått lite bekymmer. Jag får fan skavsår under ena armen. Hur fan jag lyckas med det vet jag inte. Har aldrig haft såna bekymmer förr när jag simmat en massa. Men nu blir det varje gång under högra armen. Trodde det först var för att jag hade en-dags-stubb eller nåt men har konstaterat att det inte sitter nå hår just där jag får ont. Skuuumt.. Skavsårsplåster under armen nästa gång? Brukar ju simma en timme varje gång men igår blev det bara 45 minuter.. sen gjorde det för ont. Och det värsta är när man duschar efteråt och tvålar under armen... det sviiiider!

Nä om man ska fixa lite lunch då innan det är dags för stranden =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0