torsdag 5 januari

Så var det torsdag och nu har jag jobbat klart för denna vecka. Det var riktigt trevligt på trödje skola och dit kommer jag gärna tillbaka =) Vi har haft en grymt lugn dag idag... 4 barn och 3 vuxna... så det ska vara va =)

Ikväll blir det en sväng till fjärran för att simma lite... jag simmade både i måndags och igår med. Nu jäklar vill jag gå ner i vikt. Torsdagskvällarna är ju bäst med kandelabersim och 18-årsgräns =)

Tänker på mamma också.. hon har vairt på sjukhuset sedan i måndagskväll. Gallsten... jippi. Hon får inte äta nånting alls heller eftersom hon väntar på operation. Så nu har inte ätit på ett antal dagar. Fy vad hemskt det måste vara... och hur jäkla hungrig hon måste vara. Men hon har ju näringsdropp... men ändå, FYY! Tyvärr lyckas det komma akuta operationer emellan hela tiden... hon skulle blivit opererad igår.. men det blir inte idag heller.. kanske imorn? Man kan ju hoppas i alla fall så hon får bli frisk och komma hem igen.

Nä om man ska käka lite och ladda för simningen då kanske... har ingen lust alls.. men det får jag se till o skaffa mej =) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0