torsdag 19 januari

Oj herregud vad dagarna springer förbi...
Måndag, tisdag och onsdag var jag bara hemma. Har varit så grymt jävla trött sista tiden. Förstår inte riktigt vad det är med mej. Känns som att jag bara vill sova jämt. Och aldrig blir man nå piggare =(

Jobbade idag i alla fall. Blev en tidig dag.. lite skönt för det behövde jag. Jobbar fredag och måndag på samma ställe och ska stänga båda dagarna. Då lär man kanske behöva lite energi. Fattar inte vad jag ska få den ifrån så trött som man varit nu sista tiden. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller nåt... förr när jag käkade mina vitaminer så blev jag märkbart piggare. Nu äter jag dom igen men nu vill det sej inte.. Känns så himla jobbigt att gå runt dag efer dag som i nån jävla koma och inte orka nåt alls. Simmade igår i alla fall men idag hoppar jag över det. Får försöka ta det nångång i helgen istället.

Imorgon jobbar jag som sagt stängning... Alex kommer inte hem efter jobbet alls imorn för han ska direkt iväg på förfest med sina jobbarpolare.
Sågen hämtar Kristoffer från skolan imorgon så får han komma över när jag kommit hem. Charlotte ska hämta Robin på dagis och så väntar dom på mej här hemma när jag kommer hem =)
Känns härligt att veta att man han vänner som ställer upp när man behöver =)

Nu ska jag mysa med Robin i soffan en stund innan han ska sova. Sen ska jag ta en promenad upp till Charlotte och ge henne nyckel så hon komemr in här imorn. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0