tisdag 10 januari

Ja så var det tisdag och Kristoffers första skoldag efter jullovet. Han var glad åt att få vara tillbaka =) Iofs så träffade han de flesta vännerna redan igår.. men han har saknat de han inte kunnat leka med ute på gården hemma under lovet. Känns kul med en unge som än så länge gillar skolan =)

Idag har jag inte gjrot mycket alls... mest bara slöat. Herregud vad jag slöar jämt! Men men... diskmaskinen har gått några vändor och så har även tvättmaskinen gjort. Har ringt några samtal idag med... ska på en typ av intervju på torsdag. Ska ju börja som timvikarie för Sodexo med... städ... jippi. Men eftersom jag då kommer ha två olika ställen att timvicka för så kanske det blir lite mer jobb =)
Imorgon ska jag vicka på dagis i alla fall. Ett ställe där jag varit förr och dom ringde direkt till mej vilket kändes lite skoj =) Betyder ju att dom vill ha tillbaka mej. Ska vara där imorgon, 20:e och 23:e. Blir nice det =)

Satt nyss o kikade runt lite... hittade på lillesyrrans blogg här för nån dag sen. Lite skoj =) Jag har ju inte sett henne (IRL) sedan hon var tre år gammal... och nu blir hon snart 15. Hon fyller på alla hjärtans dag =)
Lite kul att kunan följa lite liksom... har ju träffat på hennes andra storasyskon några gånger genom åren och då frågar jag alltid hur det e med henne. Känns tråkigt att vi inte ens känner varandra =(

Men men... nu måste jag nog gå o sova lite eftersom jag ska opp kl 6.. Alex sover redan han =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0