söndag 8 januari

Så var det söndag... och idag händer inte alltför mycket.
Lite senare ska jag och Alex iväg och kolla på en lägenhet åt pappa. Tim kommer hit och passar ungarna under tiden så behöver vi inte gå hela familjen. Jag är ju dessutom så feg så jag vill inte gå hem till främmande personer helt ensam... spelciellt inte om deras namn är Al Said... är inte rasist på nå vis.. men det känns bara lite bättre att ha någon med sej.
Sen ska vi posta lite grejjer också som vi sålt på tradera.. lite filmer och nåt wii-spel.
I övrigt blir det lugnt idag för min del i alla fall. Alex har bestämt sej för att möblera om... så det får han roa sej med själv. Uscha.. vad e det för fel på sättet som möblerna står nu? Är nog ingen person som gillar förändringar jag inte...
Kristoffer ska över till Sågen en svång efter lunch för dom skulle iväg på julgransplundring. Blir nog skoj =)

Igår var Charlotte och Mattias här och vi såg två filmer. Det var nice =)
Ringde förresten mamma igår med och hon hade fått komma hem igår under dagen. Hon hade fortfarande ont i operationssåren men mådde för övrigt bättre. Tyvärr är hon fortfarande himla förkyld men det ger väl med sej så småningom.
Simmade en timme igår med, innan Charlotte och Mattias kom. Himla skönt var det att röra på sej. Jag har blivit ganska duktig och tar mej iväg 3 ggr i veckan i alla fall =) Förhoppningsvis kanske man går ner lite i vikt här framöver också. Räknade lite matte igår med... kom fram till att om jag simmar en timme så hinner jag strax över 2 kilometer. Inte konstigt att man är mör i kroppen efteråt hehe.

Imorgon blir det dagis och fritids för ungarna. På tisdag börjar ju skolan igen och Kristoffer längtar faktiskt. Det e lite kul =)
Nä... om man skulle börja fundera på vad det ska lagas för lunch idag då kanske. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0