söndag 22 januari

Så var helgen i stort sett slut... trökigt när helgerna går så fort jämt.

Igår åkte jag, Alex och ungarna ut till valbo en sväng. Traska runt lite bara för att liksom. Precis när vi klev in på köpcentret så började idol-Robin att sjunga. Hade ingen aning om att han skulle vara där. Men lite kul att se honom på riktigt med =) Han låter ju bra han. Lite senare när vi stod utanför toaletterna... ungarna måste ju pinka igen innan det var dags att sätta sej i bilen och åka hem =) Men då när vi stod där så kom idol-Robin gående med en vakt förbi oss... så jag har till och med varit bara typ en meter ifrån människan *uuuuh fjortisskrik*.

Väl hemma igen igår så stektes det lite pannkakor, vilket ungarna älskar =) Sedan blev det mys i soffan till Kung Fu Panda 2 och lite lördagsgodis.
När ungarna gått o lagt sej för kvällen blev det min och Alex tur att se film... den nya Harold and Kumar-filmen. Så jäkla bra! Den rekommenderas =)

Idag blir det en allmänt lugn hemmadag. Alex åkte iväg med en kompis och ska fixa in slutsteg och baslåda i min bil... samt dra kablar o sånt då förstås. Högalare får bytas ut vid senare tillfälle eftersom jag ska köpa brorsans och han kommer in till stan med dom imorgon. Blir kanon det här =) Högtalarna som sitter i min bil nu är lite sönderspelade sen förra ägaren hade den och det skramlar bara i högtalaren på min sida. Så uscha man orkar knappt lyssna på radio i den ju. Så det ska bli himla nice med nya högtalare.

Nä.. borsta håret då kanske? Fan man sitter här helt i ordninggjord... förutom att håret ser ut som ett skatbo hehe. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0