onsdag 25 januari

Blööök! Trött, seg och håller på att bli förkyld. Har fått en massa halsont... skitjobbigt.
Men men.. bara att jobba på =)
Blev kvar på Fruns hage resten av denna vecka eftersom en som jobbar där blivit magsjuk. Uuscha.. hoppas man slipper sånt i alla fall. Öppnade på jobbet idag. Gick kanon det =) Däremot så trasslar låset så jag fick joxa en stund innan jag lyckades ta mej in hehe. Men till slut så..
imorgon jobbar jag stängning igen. Segt det när man inte e hemma förrän vid sju på kvällen. Så imorgonkväll blir det inge simma för min del eftersom jag håller på att bli förkyld och dessutom får svårt att hinna.

Får se hur det blir med städjobbet på sodexo... chefen skulle ha ringt mej igår men hon måste ha glömt bort mej. Försökte ringa henne idag men det ville sej inte.. hon e svår att få tag på den där människan. Säkert väldigt upptagen.. får försöka igen imorgon. Skulle ju vara roligt att få börja ett ev långtidsvick =)

Kristoffer, stackaren, blev hemma från skolan igår och blir hemma resten av veckan. Han har lite feber.. inte hög men runt 37,5 - 37,9 typ... hostar gör han också. Alex e hemma med honom så att jag får jobba. Himla snällt tycker jag =) Vi tjänar även på att göra så.

På fredag drar jag och lillebror upp till mormor. Ska bli himla skönt att spendera en helg där känner jag. Lite kortspel och lugnt och skönt =) Lite ska ju fixas också... hjälpa henne att ta in ved, ev skotta om det behövs och lite smått o gott. Men det går fort =)

Nä nu lär jag sova... blir lång dag imorgon. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0