tisdag 18 december

Dagarna framåt julafton rusar verkligen iväg nu!
Och inte har vi köpt nå julklappar än heller. Men ikväll så kommer lillebror hit och passar Robin. Då ska jag och Alex åka iväg oh handla julklappar åt vår lille grabb. Svårt att göra det eftersom han alltid är med hehe =)
Kristoffer känns det som att vi är rätt färdig med... han ska ju få sitt efterlängtade nintendo 3ds och det blidde mycket pengar det. Så från oss blir det nog inget mer till honom som det verkar. Måste ju tyvärr ha råd att leva med =/ Usch vad jag hatar pengar... man har aldrig tillräckligt av dom. Man går in i leksaksbutikerna och vill köpa ALLT åt sina barn.. men det går ju inte. Såna gånger man önskar man vore rik.
Robin får nog lite kul lastbilar o så =)
 
Nä usch... drygt att vara hemma om dagarna med. Trött är jag hela tiden med av ina jäkla mediciner. Meeen aja.. hoppas det läker ordentligt snart så man kan börja leva igen. Trött på det här!
Måste ta mej iväg till fjällbacken och hämta ut paket med.. och så ska jag köpa gröna kuvert som jag ska skicka mary kay-grejjer i som jag sålt på tradera. Hittade gamla lagret från när jag höll på med mary kay och mycket var oanvänt. Kan man ju tjäna nån liten slant på då =)
 
Nä nu blrjar det bli dags att röra sej mot dagis och hämta hem lillhjärtat mitt =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0