tisdag 11 december

Ojdå... råkade visst hoppa över en månad igen. Meeen sånt som händer hehe =)
 
Vi närmar oss julen med stormsteg.. men blir inte så juligt här hemma. Har ju mest bara ägnat oss åt att bli klara här hemma så allt pyntande och gran och skit får fan vänta till nästa år. Vi ska ju ända inte fira här hemma så..
Kristoffer kommer bli ruggigt glad i alla fall... han ska få sitt efterlängtade nintendo 3ds =) Usch vad jag mådde dåligt när jag inte hade råd att ge honom det när han fyllde i september. Men nu så =) Mormor hjälpte till lite nu med så det blir både från oss och henne =) Min mormor är bäst!
 
I övrigt är jag mest stilla just nu. Opererade mej i fredags och har rätt ont nu efter. Är sjukskriven fram till jul så nu blir jag bara hemma.
Men saknar mitt kära hammargården måste jag ju säga. Har varit där mycket sista tiden och det kommer kännas tomt och konstigt att inte åka dit och jobba. Meeeen får hoppas det blir lite efter jul i alla fall =)
 
Nä.. börjar bli lite trötter nu av medecinen. Dags att krypa ner =) Och hoppas på att det inte gör så hemskt ont inatt... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0