fredag 14 december

Känner mej så trött och lite ledsen... Så less på när man är hemma och är sjukskriven, och i alla fall förväntas fixa allt, mat, städning skjutsa hit och skjutsa dit. Jag har ont... mer ont vissa perioder. Varför skulle jag annars vara sjukskriven tåv veckor efter operationen? Men nääää! Städa, städa... inte vila för det gör jag ju tydligen jämt. Usch vad less jag blir! Inget jag gör duger ju till alls... jobbar jag så jobbar jag för lite och därför duger inte det. Städar jag så gör jag det också för lite... söka jobb ska jag göra också mycket mer än vad jag gör. Sen får vi inte glömma barnen som ska ha mat, läxor ska göras och allt... så trött på att allt hänger på mej. För jag har ju en karl som jobbar... och jobbar han så ska han inte behöva göra mer än så. Men jobbar jag... så jobbar jag för lite och måste ändå göra allt. Kul! Räcker inte med att man jobbar så gott man kan... ibland full tid när man har tur... kör ut reklam på söndagar och allt. Får aldrig vara ledig.. och inte fan får man vila efter operationen heller. Förbannad blir jag! Kan ni skriva opp!
 
Aja... Lucia på Robins dagis imorse i alla fall. En jättesur tomte var han som inte alls tänkte vara med och sjunga. Han skulle stå och sura, kramar mitt ben och kolla när hans kompisar sjöng istället. Men efteråt gick vi in och fikade lite och ljusnade väl humöret något på lille herrn i alla fall.
Fick tyvärr ingen bra tomtebild eftersom han var så grinig.
 
Nä... åka och hämta mitt åbäke till karl på jobbet då kanske. För jag kan ju göra allt när jag är sjukskriven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0