onsdag 22 augusti

Oj vad dagarna liksom rullar förbi... snabbt går det.
Kristoffer har börjat tvåan också. Min stooora grabb =) Det har gått kanonbra än så länge.
Om lite mer än en vecka fyller han 8 år också... så då blir det kalas här hemma. Har fixat lokal också så han får ha kalas med sina vänner sen med =)

Dagarna denna vecka har varit lite sega. Skönt att ha huset fullt igen =) Det var tomt att vara ensam. Ungarna e ju så gooa =) I alla fall när dom har lust till det hehe =)
Alex har semester så Robin är ledig från dagis nu med. Och nästa vecka också =) Idag fixade Alex Kristoffers cykel med... nån jävla snorunge ute som tycker det är skitkul att springa och släppa ur luften på i Kristoffers däck jämt. Säkert muppungarna i samma trappuppgång *morr*

Har jagat vikariejouren i flera dagar med... men det går ju fan inte att få tag på dom heller. Dom säger på svararen att dom har telefon tid 9.30-10.30... men inte fan är det nån som vill svara i nån telefon då inte. Näääe får prata med svararen då med. Så jävla dåligt. Idag lämnade jag ett meddelande på svararen att jag ville ha lite jobb. Tro på fan att dom ringde mej på eftermiddagen idag hehe =) Ska jobba på skräddargården torsdag och fredag. Där gick ju Kristoffer förr så det ska bli kul att komma dit och jobba. Har ju bara varit där som förälder jag... aldrig jobbat där, så det ska bli nice =)

Ikväll skulle jag ha spelat fotbollsmatch. Hade liksom laddat för det hela dagen. Men fick höra för några timmar sedan att de vi skulle möta har lämnat WO eftersom dom inte fick ihop tillräckligt med spelare. På lördag har vi match igen så jag får ladda till den istället då =)

Nä... om man kanske ska kika vidare lite här då innan det är dags för en dusch... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0