fredag 17 augusti

Återigen lite inaktivitet.. men det får ni tåla =)
Har gjort typ allt och inget nu sista veckan... Var ju yran förra helgen så då var jag, pappa och Robin ner och åkte karusell. Köpte en keps var åt Kristoffer och Robin med =)
I söndags skjutsade jag och Alex ner Robin till Alex mamma i Uppsala. Vi blev bjuden på grillat där också och god efterrätt =)
Nu har Robin varit där många dagar... saknar honom grymt mycket! Men på söndag får jag hem honom igen. Ändå lite skönt att vara barnfri.. men tomt!
Har jobbat lite i veckan med.. blev 9-13 måndag-torsdag. Inte mycket men bättre än inget =)
I onsdags åkte Alex ner till Falun.. så han kommer också hem på söndag. Helt jäkla solo har man varit. Ikväll kom Kristoffer hem i alla fall så nu känns det inte lika tomt längre =)
På tal om Kristoffer... i söndags drog jag och pappa iväg ut till Rörberg för att det var prova-på-dag där. Micke och David var där med folkracebilen som folk fick provåka. Träffade på Kristoffer och Sågen där med. Kristoffer provade köra cross =)


Min stora kille =)

Han vurpade två gånger men det gick rätt bra som tur var. Jag klarade inte av att kolla nån längre stund.... mina mamma-nerver tål inte sånt hehe.
Jag och pappa provade sitta med i folkracebilen när brorsan körde. Man fick ha nackkrage, hjälm och hanskar o så... kan ju säga så mycket som att jag har lagt ner mina planer på att börja köra folkrace.
Saten vad det gick! Läskigt som fan var det och jag trodde gång på gång att vi skulle åka åt helsike. Nog för att brorsan vet vad han gör... men uuuusch! Nä.. jag är en glad och nöjd funktionär på tävlingarna i skutskär och rörberg och i övrigt en glad och nöjd publik hihi =)
Imorgon skulle jag och Kristoffer åkt ut till Årsunda för att kolla på folkrace... men mamma och Micke har gått och blivit så förkylda så dom avanmälde sej =( Får kika på folkrace en annan gång istället..
Får se vad jag och Kristoffer hittar på imorgon istället.
Nä nu börjar det bli dags att runda av hörni... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0