fredag 10 augusti

Oj vad jag inte har haft tid att sitta här!
Har jobbat den här veckan... är på Vallborgens förskola. Blir där nästa vecka med =) Har varit mycket att göra nu och nu har ju fotbollen kommit igång med. Samtidigt ska man försöka hinna med både familj och vänner. Så bloggen har blviit lite bortprioriterad liksom.
Men det har varit himla bra sista veckan tycker jag =) Fick reda på idag att det blir flytt sista helgen i september. Blir en fyra på ladugatan. Kommer bli bra för ungarna med. Varsitt rum får dom och eftersom det bara är hundra meter härifrån så kan Kristoffer leka med samma kompisar och inget blir liksom konstigt på det viset. Så har man verkligen nåt att längta efter =)
Trivs himla bra på Vallborgen med. Himla mysigt ställe det där =) Trevlig personal och härliga ungar =)
Nu är det ju Gävle-yran i stenebergsparken med så imorgon ska jag, pappa och Robin gå ner och åka lite karusell.
Livet känns himla nice just nu faktiskt. Det enda man har att gnälla över är ju som vanligt att man vill ha ett fast jobb. Skulle jag ha det skulle livet vara optimalt =)
Känner mej lite ensam bara just ikväll. Igår åkte Alex med brorsan och ett par till på kryssning till Riga. Dom kommer hem i morgon igen. Men saten så tomt det är hemma... känns inge kul att gå och lägga sej när ingen ligger där bredvid =( Men imorgon får jag gosa jääärnet =)
Jag och Robin hade lite fredagsmys nu på kvällen. Vi kollade på "dumma mej", åt ostbågar och lite festis =) Gogrisen somnade så snällt sen i sin säng efter filmen =) Gud så skönt det är med en unge som (oftast) inte bråkar och tjafsar. Han är så gott som alltid i säng i tid, och är han inte det så är det för att vi varit någonstans eller så. Visst trotsar han som alla andra fyra-åringar. Men jämfört med många så är Robin himla lätt att ha och göra med =) Har tur jag som har så goa ungar <3
Nä nu vet ni att jag lever i alla fall =) Ska nog läga mej i badet tror jag... är på ett himla spännande ställei boken nu så det blir ju kanon =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0