söndag 18 september

Söndag idag och än så länge så känns dagen rätt seg.. till att börja med så var det inte alls nå skoj att kliva ur sängen imorse. Har sovit dåligt och även vaknat av en mardröm. Uscha vad svårt det blivit att sova bra sista veckan.. Men men.. bara och bita ihop och kliva opp.
Nu har ungarna ätit lunch för en timme sedan. Själv var jag inge hungrig så jag åt två st satsumas istället. Får käka middag istället =) Alex var ner på stan med en kompis och åt lunch där.
Just nu är Kristoffer ute och leker i väntan på att han ska följa med sin pappa på kalas hon sin farfar.
Efter det ätits middag senare så ska jag hem till Elin. Ska bli skönt att komma iväg och umgås lite =) Så rörigt här hemma nu.
Imorgonbitti kommer hantverkarna och ska börja tapetsera här. Det blir köket, hallen och vårt sovrum. Så just nu sover vi i vardagsrummet. Alla grejjer ska bort från väggar och allt så det ser ut som hej kom och hjälp mej här nu.

I fredags hade vi förresten jättetrevligt =) Charlotte och Mattias kom hit och var barnvakt och jag och Alex gick ner till Brasseri Absint och åt mat. Vi åt kalvytterfillé båda två och det var supergott =)
Efter det gick vi på bio och såg "jägana 2".. Alex tyckte bara att den var typ sevärd.. men jag tyckte den var riktigt bra =) Det blev i alla fall en mysig kväll för oss två nu när vi firade 5 år tillsammans.

Nä nu ska jag röra på mej bort från burken. Drygt att sitta här.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0