lördag 24 september

Veckan har varit najs... jobbade bara tisdag och fredag så det har varit lugnt.
Men målaren kom i måndags så nu har vi fått omtapetserat och målat i köket, hallen och i mitt och Alex sovrum. Blev riktigt fint =) Men har blev inte klar förrän i onsdags så det var inge vidare kul med all röran som blev och att dessutom få sova i vardagsrummet. Skönt att resultatet blev bra i alla fall =)

Igårkväll kom Charlotte hit och umgicks.. vi såg idol och lite film =) Idag kom hon också så gjorde vi sällskap ner till Polhem eftersom det var klädförsäljing där idag. Det blev täckbyxor, en everestjacka, 2 t-shirtar och ett par jeans åt Kristoffer. Allt det för 105 kr. Inte illa =) Nu är det bara vinterstövlar som fattas till båda barnen. Men det får bli sen..

Ikväll ska Charlotte ut med sina klasskompisar. När dom sedan ska ut på krogen så ska jag hänga på =) Ska bli skoj... har inte varit på krogen sedan i mars... så nu blir det andra gången i år som jag ska ut och roa mej =)

Nä nu ska jag fortsätta röja lite här hemma... ser hemskt ut. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0