fredag 2 september

Återigen ny månad... saten så fort det går.
Veckan har varit rätt så tuff. Jobbat mycket sena tider, spelat två fotbollsmatcher, varit på föräldramöte på skolan... och sen igårkväll hann jag med att gå en sväng till Charlotte och Mattias efter att jag stängt på dagis =)
Idag är jag och Robin lediga. Planeringsdag både på jobbet och på Robins dagis. Vid två ska vi hämta Kristoffer på skolan också.
Men före det så ska jag och Robin ta en sväng på stan. Lönepappret ska lämnas in så att man får lön för allt man jobbat i augusti. Sen blir det att gå och kika efter födelsedagspresent åt Kristoffer som fyller 7 år imorgon =) Min stora grabb =D Ska köpa en till present åt Albin med... Kristoffer är bjuden på kalas på söndag i bowlinghallen =)
Imorgon har vi kalas här hemma för Kristoffer. Får se vilka som kommer. Blir antagligen lillebror, mormor, min morbror och hans sambo, mamma och Micke. Mamma är jag numera osäker på eftersom hon är i Rom och skrev på fb igår att hon skulle komma hem på lördag.. så får väl se om hon hinner hit. Men men.. det visar sej.

Vill att nästa vecka ska hoppas över rätt så rejält... uuuuscha. Måndag och tisdag har jag körlektion. Efter körlektionerna ska jag till jobbet och då jobbar jag stängning båda dagarna. Sen på fredag... uuuh... då ska jag till halkbanan. Skrivs det inge mer efter det så har jag kört ihjäl mej.. bara så ni vet =)

Nä  nu ska jag fixa lite till här så man kommer till stan nån gång. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0