tisdag 4 oktober

Ja men hallå!
Saten så seg man är då... slagen som av en klubba... förkylning. Uscha!! Började igår eftermiddag... började liksom känna att jag hade ont i halsen. Sen blev det värre och värre under kvällen. Imorse gjorde riktigt jäkla ont i halsen.. men jobbade idag eftersom jag lovat att komma. Olsbackagården blev det idag 9-16.30. Dagen har gått väääldigt långsamt kan jag ju säga. Men nu sitter man här och myser, barnen sover och snart är det "Kararefylla" på tv. Då ska jag och Alex ge varann en varsin nackmassage eftersom båda är i stort behov av en. Ska bli najs =)

Helgen har varit lugn. Pappa var hemma så det blev lite övningsköra och lite umgås med både pappa och lillebror. Kristoffer tyckte nog det var kul att hans morfar var här när han inte va hos sin pappa, för en gångs skull. Annars brukar pappa lyckas pricka in att komma hit varje gång Kristoffer e hos sin pappa.

Igår morse var jag hos tandläkaren. Gick riktigt bra. Inga hål och ingen tandsten. Tandstenen blev jag lite förvånad över... brukar alltid få lite tandsten på insidan av de nedersta tänderna. Men hon kolla till och med två gånger och hon hittade ingen tandsten alls =) Nåt måste jag ju gjort rätt mes andra ord hehe. Nä ärligt... jag e noga med att ha friska och fina tänder. Dom ska ju hålla ett antal år till.
Efter tandläkaren så åkte jag till Kristoffers skola och var med honom i klassen resten av dagen. Läraren hade ju sagt på föräldramötet att man var väldigt välkommen att vara med en dag och hälsa på så det tog jag tillfället i akt att göra. Han är så duktig min lille Kristoffer! Läser och skriver riktigt bra, jämfört med många ettor... räknar bra gör han också och skriver jättefina siffror =) *stooolt mamma*

Nä nu mår jag faktiskt inge vidare... rinenr ur näsan, nyser hela tiden, huvudvärk på g... nä uscha. Orkar fan inte sitta här längre heller. Men ni vet att jag lever i alla fall =) Kram på er!


Egobild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0