lördag 15 oktober

Så var det äntligen helg!!
Jobbade igår till fyra för att sedan åka och storhandla med lillebror. Skönt att det finns ordentligt med saker hemma igen att äta =)
Förhoppningsvis var det sista gången David behövde skjutsa mej för att handla. Nästa månad, med lite tur, så kan jag låna mammas bil och åka själv =D Förutsatt att jag klarar uppkörningen... men får säkert göra om den. Det känns i alla fall så. Men får väl se..
Igårkväll var Alex på fest med grabbarna och sedan drog dom till Interpool. Så jag hade en lugn och skön kväll hemma ensam, efter ungarna lagt sej. Jag poppade lite popcorn och tog fram coca colan och kikade på idol. Blev en rätt najs kväll ändå. Gick o lade mej framåt tolvtiden och inte sjutton minns jag när Alex kom hem inatt. Men jag hade tydligen besvarat hans gonattpuss. Hehe så kan det bli =)

Fan jag har blivit så jäkla torsk på det där spelet Wordfeud.... Det var Alex som visade mej spelet första gången. Men nu vägrar han spela mot mej eftersom han tycker jag e för bra. Jag har spelat mot en del andra kompisar och även några random människor... har inte förlorat en enda gång =) Åh andra sidan har jag ju spelat på www.betapet.se i över 7 års tid hehe. Så lite övning har man ju fått.

Idag ska jag försöka ta mej iväg o simma igen. Var iväg i torsdagskväll... men möttes av en skylt vid kassan att 25-metern var avstängd eftersom nån jäkel hade spytt i poolen och dom höll på att göra rent. Kuuuul.... men eftersom jag hade masat mej dit så simmade jag runt, runt i familjedelen en halvtimme innan jag ledsnade. Bubbelpoolen var ju proppfull med lika besvikna människor så där fick man ju inte heller plats.
Men idag ska jag som sagt försöka ta mej dit igen för nu lär ju poolen vara okej igen =) Framåt kvällen blir det lite övningsköra med mor. Sen blir det nog att ladda ner Robinson och kolla på det ikväll för vi missade det i torsdags.
Nä nu är det snart dags att hänga tvätt o grejer. Alex ligger fortfarande o sover. Jag e ju så jäkla snäll att han får sovmorgon när han varit ute o festat. Brukar jag få det?? Näpp!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Och därför ska du sluta vara så snäll och sparka upp honom när pojkarna vaknar också tycker jag! Han ska ju inte få sovmorgon om inte du får det!



Hoppas helgen varit bra annars gumman <3 Massa kramar!

2011-10-16 @ 10:47:53
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0