onsdag 16 november

Oj vad denna månad går fort... och snart är det jul också. Jippi *not*

Vi hade en väldigt trevlig dag nere i Uppsala i söndags. Ungarna var snälla och goa, det gick jättebra att köra dit och hem (blev 24 mil sammanlagt hihi) och så blev vi bjudna på god mat och fika av svärmor. Stannade till i Skutskär på vägen hem och hälsade på svärfar också. Men det blev bara en snabbvisit eftersom vi var lite slitna och ville hem. Men en helt smärtfri dag i alla fall =)

Veckan har inte haft så mycket att erbjuda än så länge... har varit lugnt och trivsamt =)
Igårkväll var Tim här och passade barnen medan jag och Alex åkte och storhandlade med min mors bil =) Efter vi handlat åkte vi direkt till tågstationen och hämtade mamma som kom med tåget från Umeå och hade resväska med sej. Var lite najs eftersom vi då slapp lämna bilen i bomhus igen utan kunde åka direkt hem så fick mamma köra hem bilen =)

Idag jobbade jag på Nynäs Montesori. Haha var så komiskt när jag kom dit imorse... fick reda på att det var imorgon jag skulle komma och jobba. Dom hade råkat säga fel dag till vikariejouren. Men eftersom jag ändå var där fick jag jobba idag med.. så tack och bock.. en dag extra =) Så imorgon ska jag också dit... är resurs då i en åk 3. Har träffat dom eleverna förr så det e kanon =)

Imorgon efter jobbet så blir det att hämta Robin.. sedan opp till Kristoffers skola och kika när han spelar fotboll. Han har alltid fotboll på torsdagar och han älskar det =) Robin tycker också det är jättekul att titta på =)
Ska försöka få tag på Kristoffers lärare nån dag också... idag hade hon lektion när jag kom så jag ville inte störa.. men får se om det går att få tag på henne imorgon. Kristoffer säger här hemma att han aldrig hinner äta sej mätt i skolan... nu vet ju inte jag om det är så att han pratar, babblar och gör en massa annat istället för att äta... men jag känner ändå att jag borde höra efter med läraren i alla fall hur det ligger till.

Just nu sover ungarna och Alex är och badar bastu. Själv sitter man här och segar... Funderar lite.. skulle vara så jäkla najs att ha en egen bil nu när man lyckats ta det där förbaskade kortet =D Men kommer väl inte ha råd att skaffa nån i första taget antar jag. Men men.. drömma kan man ju.
Nä nu ska jag nog lägga mej i ett varmt och skönt bad med min jättebraiga bok =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0