måndag 28 november

Jamen där ser man... den där lilla snön som kom igår försvann mycket snabbt. Inte gnäller jag för det inte =) För min del kan det få börja snöa den 23 december och så kan det töa bort den 25 december... uscha jag gillar inte vintern.

Idag har inte hänt så mycket. Robin var ledig idag eftersom det var planeringsdag på hans dagis. Men imorgon ska han gå eftersom jag ska jobba igen på Hammargården =) Kristoffer ska såklart till skolan han med. Han har ju läsläxor nu som ska tränas lite på varje dag. Han har blivit grymt duktig på att läsa, min stora grabb =) Stolt blir man =)

Annars idag har det mest varit lugnt.. var iväg o kollade på en bil hos en kille som bor här precis vid oss och som både min pappa och Alex känner sedan tidigare. Det är en toyota corolla och himla fräsch för sin ålder. Hemskt mycket bytt på den... han tänkte lägga ut den för 12500 kr men vi får köpa den för 8000 =) Han är även så himla snäll att han låter oss delbetala den. Så nu ska jag ha bilen hemma på prov tills på torsdag... så får vi se hur jag trivs att köra den. Förhoppnigsvis trivs jag bra... har inte provat den än... men då har vi äntligen en biiiil hihi!!

Nä nu ska jag kika vidare lite här... blir o försöka komma i säng i någorlunda tid så man orkar jobba imorn.. och dessutom ut och provköra bilen lite efteråt =) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Lena bjuder oss på julbord på Eckerölinjen :)

2011-11-30 @ 18:55:17
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0