måndag 21 november

Ojdå vad jag glömmer bloggen jämt.. men menm så kan det bli.

Känns inte som om det hänt så jättemycket heller sedan sist... helgen har varit lugn.. var kattvakt åt Charlottes katter från lördagen till söndagen. Efter jag fixat katterna på lördagkvällen hörde Tessan av sej och ville att jag skulle hänga på ner till Interpool.. så det gjorde jag. Var mysigt att sitta där och babbla lite med henne och hennes syster. Vi ses ju inte allt för ofta... men det blev nyktert i alla fall.. coca cola är niiice =) Tessan körde också så hon drack ju inte heller.

Igårkväll var jag hos Elin. Lika trevligt som vanligt och vann på monopol gjorde jag också =)
Tog med lite urvuxna kläder till hennes lille Theo också och ett paket överblivna blöjor.

Idag har jag jobbat på Hagaströmsskolan. Var nice =) Hade en trevlig klass och dagen gick jättefort. Det var fler vikarier där också och en av dem fick jag sällskap av på bussen på vägen hem.
Imorgon blir det jobb på Nynäs Montesori. Ringde och pratade med dom idag men dom visste inte än vilken klass jag ska vara i... skulle komma fler vikarier dit imorgon med så vi får väl se imorgonbitti vem som passar hamnar i vilken klass.

Känner verkligen sånt grymt sug nu efter att ha en egen bil!! Skulle vara så jäkla bekvämt att kunna flytta arslet från punkt A till punkt B när man själv har lust!
Min cykel håller ju på att ge opp helt och hållet med... så måste även ha en ny sån... den är så dålig att jag hellre går till och från fjärran, när jag ska simma, än att cyklar.

Just nu sitter Robin och kikar på lite tv... Alex är på kurs i Sthlm och kommer hem vid åtta-tiden nångång. Lugnt och skönt är det här hemma nu i alla fall =) Ska nog sätta mej och mysa lite med lillskrutten i soffan nu istället. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0