fredag 11 november

Ja då var det äntligen fedag! En tröööött fredag...
Har jobbat onsdag, tordag och idag på hammargården. Jätteroligt att komma tillbaka dit, käna personalen, känna barnen och känna till rutinerna. Det är underbart ju! Hoppas jag får komma dit mer snart..
Idag kom Kristoffer hem också efter en vecka hos sin pappa.. min gobit =)

I helgen får vi se vad som händer... imorgon blir det mest bara lugnt skulle jag tro.
Om jag har liiite tur så får vi låna mammas bil på söndag.. och i så fall blir det att åka till Uppsala över dagen och hälsa på svärmor. Om jag inte kan låna bilden så blir vi hemma... men får hålla tummarna. Micke skulle ringa mej om det ikväll. Kan hända att dom måste ha bilen på söndag för att köra ved... så hoppas hoppas hoppas att jag får låna den. Skulle vara kul att få ut och köra lite igen med =) Och kul för Robin såklart att få träffa sin farmor igen.

Just nu är Alex ute... han har varit och köpt skor. Tim är med så han blir väl förmodligen här ikväll. Ska väl kollas på lite Idol o så..
Nä nu ska jag ringa till Alex och höra efter varför det tar en timme att gå hem från stan sedan har ringde och sa att han var på väg.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0