torsdag 5 maj

Det går inge vidare för mej att komma ihåg o skriva nu. Har jobbat varje dag sen i onsdags... och ska jobba till på tosdag vad jag vet än så länge. Sen från 16 maj och tre veckor framåt ska jag återigen till samma ställe som jag e på nu. Kul när man får vara på samma ställe länge så att man lär känna barn och personal. Mycket trevligare då.

Ikväll ska jag försöka ta mej iväg o simma. Blir sista gången jag har tid att motionera innan fotbollsträningen på söndag. Vi hade haft match igår.. men jag var inte emd o spelade. Tråkigt nog så förlorade vi cupens första match. Men p måndag är det match igen o då ska jag förmodligen vara med. Får väl visa hur man ska göra dårå hehe. Nä bara skojade.. laget vi mötte igår hade gått till final förra året så dom är duktiga.

Jag och Alex var på bio igår. Vi såg Fast Five... den femte filmen av alla Fast and the Furious-filmerna. Sååå jävla bra var den! Så.. den rekommenderas!

Idag var jag iväg o tog p-sprutan igen med.. fan vad ont det gör då. Har inte tyckt det gjorde så ont förr?? Men hon kanske stack på en nerv eller nåt. Brände och sved medan hon stack så det kändes som om hon skulle ha stuckit mej med en kokhet nål elelr nåt.

Nä nu ska jag kika vidare lite här innan det är dags för middag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0