söndag 22 maj

Då var man hemma från mormor igen. Har varit en mysig helg men med en massa jobb. Men det har varit roligt.
Nu har jag och bror hjälpt mormor med veden så gott vi hann så nu är det inte mycket kvar alls. Idag roade vi oss med att klippa gräs också. David körde åkgräsklipparen och jag gick med trimmern där han inte kom åt. Svettigt värre men skönt sen när man var klar =)
Skippade fotbollsträningen ikväll för annars skulle jag fått kasta mej iväg dit direkt jag kommit innanför dörren hemma. Och man vill ju hinna landa lite och säga hej till min lilla goa Robin innan han skulle lägga sej också. Hade ju inte sett honom sedan i fredags morse. Han var så kramig när jag kom hem, min myspojke =)
Förhoppningsvis blir det match imorgonkväll för min del. Om jag blir med o spelar... får se hur många som vill. Jobbar till halv sex imorn med så det blir bara hem och äta nåt snabbt i så fall o sen iväg.
Har ju haft muskelinflammation i min vänstra fot.. bak mot hälen.. det har blivit lite bättre men inte helt bra. Men hoppas ändå på att få spela imorn. Får käka en ipren innan bara så går allt =) Har jag kunnat jobba hela helgen med veden så ska man väl kunna spela fotboll med =)
Nä nu ska jag mysa lite med min stora pojke som sitter o ser på film med Tim. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0