torsdag 24 mars

Nä jag ger upp det där med att försöka höra efter vilka som läser... 7 st har läst idag och bara elin har svarat.. går inge vidare det där hehe.

Aja.. dagen har varit bra. Det gick hur bra som helst på bvc med Robin =) Han väger 14,5 kg och är 93 cm lång. Han fäljer kurvan så fint så min lilla goa 3-åring =) Bvc-tanten blev jätteimpad av att han kan räkan till tio själv. Hon sa att vid 4-årskontrollen brukar dom få räkna men då räcker det med om dom kan till tre sa hon. Stooolt! Det måste man få vara ibland =) Han klarade allt annat galant med... talade om vad han såg på bilder och vad man använde föremålen till.. hoppa jämfota och rita runda ringar =) Har aldrig varit så nöjd efter ett besök där tror jag =)
Dagen i övrigt har varit lugn. Jag och Robin har ju varit hemma och myst. Sen hämtade vi Kristoffer på skolan och på vägen hem sa Kristoffer att han ville ha våfflor till middag. Så det blev det =) Gott var det för nu var det längesedan vi åt våfflor sist.
Skulle dra o simma ikväll men jag har fan ignen ork... dumma mej. Men men.. nästa vecka då jävlar ska jag simma. Känns som om jag helst inte vill åka buss till Fjärran.. det tar sån tid och är bökigt. Men Alex skulle kolla på min cykel i helgen så nästa vecka ska jag förhoppningsvis cykla iväg o simma så då går det väl lite lättare att ta sej iväg =)

Imorgon får vi se vad som händer. Skulle egentligen träffa Charlotte och hennes man imorgon på dagen men dom är förkylda och eftersom jag inte vill bli sjuk så skjuter vi lite på det tills dom mår bättre. Jag är ju nässparys-beroende också och nu har jag fått kortisonspray (stavning?) för att bli av med det. Känns som att jag kommit en bit på vägen och då är det dumt att riskera att bli förkyld.
Imorgon kväll ska jag hem till Elin och umgås =) Ska bli trevligt! Slutar förmodligen med monopolspel som vanligt hehe.
Pappa kom hem ikväll med så han tyckte vi skulle försöka hinna övningsköra något på dagen imorgon med. Så får försöka hinna med det. Det är kul att köra bil =)

Tog lite bilder på Robin idag förresten.. men dom är kvar i kameran så dom kommer upp någon dag här framöver.
Nu ska jag umgås med min karl framför tv:n.. snart börjar ju "sveriges värsta bilförare" och det går ju inte att missa =D förstår inte hur dom kunnat få körkort jag. Jag har inget körkort än men lovar att jag skulle klara det mesta bättre än dom hehe.
Nä tv var det.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0