tisdag 22 mars

jaha vilken jävla morgon... tog mej knappt iväg o lämna ungarna.. magen är i totalt uppror. Vette fan vad det beror på men jobbigt är det. Har tagit ett par av mina tabletter för magen så jag hoppas den skärper till sej snart.
Är helt slut också eftersom jag sovit så grymt dålgit inatt. Har blivit störd av en massa jobbiga drömmar som jag inte fattar nåt av och när Alex larm pep imorse så gick det inte att somna om igen.

En till sak som tar upp det mesta av mina tankar är min goaste Elin. Hon ligger på intensiven och hon kom in dit igår. Det höll på att gå illa men när jag pratade med hennes sambo igår så sa han att allt var stabilt och att hon ligger kvar över natten för övervakning.. men fortfarande på intensiven. Min lilla goa gumma.. får inte hända henne nåt ju. Och tack o lov mådde hennes bebis i magen också bra. Jag skulle ha ringt Elin igår och jag fick nummer dit av hennes sambo. Men det gick inge bra att komma fram.. så jag hoppas på att hon kommer hem idag och mår bra. Kanske därför sömnproblemen inatt? Aja.. minns inte drömmarna heller..

Så... denna dag blir det väl en hel del vila för min del. Känner mej inge vidare.. mår illa, och ja magen är som den är.. huvudvärk har jag också. Går inge bra för mej =(

Fick däremot en glad nyhet igår med. Nästa vecka på onsdag ska jag på anställningsintervju på skatteverket.. som folkbokföringshandläggare. Vågar ju knappt hoppas att jag får det.. men det skulle ju vara helt underbart om jag fick det ju =D

Nä... gå o göra lite frukost kanske o se om illamåendet vill ge med sej. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lottis

Jag ska hålla alla mina tummar å tår för dig ang. anställningsintervjuen :D



Hoppas du snart börja må lite bättre! Tänker på dig <3

Kram kram

2011-03-22 @ 11:40:14
URL: http://lottandrea.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nämen usch!! stackars Elin.. de lät ju riktigt illa de där...Hoppas hon får komma hem snart och mår bättre snart

Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Hehe jag tror inte du skulle må så bra om du bet honom i tån ;)

Men han ställde sig och gjorde disken när han väl kom hem iaf så den slapp jag. Men jag ska tjata på honom att han även måste hjälpa mig eller städa helt själv för det klarar jag inte just nu med min arm.. Men det blir väl ett jävla liv då men det får det bli för jag tänker inte göra allt själv här hemma..

Kramar <3

2011-03-23 @ 20:42:37
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0