tisdag 15 mars

Idag är ingen bra dag... skulle ha jobbat på Brynässkolan halv åtta till fyra idag. Men när jag klev opp vid halv sex så dunkade det så hemskt i huvudet så jag bestämde mej för att stanna hemma. Ringde vikariejouren på en gång och lämnade meddelande på deras telefonsvarare så jag hoppas dom hann få ut en ny vikarie. Vid halv sju ringde jag även fritids och talade om att jag inte kommer men att jag har sagt till vikariejouren. Har fortfarande så ont i huvudet så nu när man sitter här så går ögonen nästan i kors. Ska snart gå o lämna Robin på dagis och sedan ska jag hem o lägga mej. Hoppas huvudvärken avtar lite under dagen. Ska nämligen åka och storhandla med Leif idag.. och jag ska köra.. så jag får hålla tummarna.

Måste ju säga grattis åt min äldsta goaste grabb på namnsdagen =)

Grattis Kristoffer =)
På den här bilden är han tomte på lucia... men en något sur tomte hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0