tisdag 1 mars

Ja denna dagen började lite oväntat... när Robin vaknade imorse och vi klev opp så tyckte jag han såg hemsk ut på ögonen. Han såg liksom så himla trött ut... kände på honom och han var stekhet. Tog tempen och den visade 39,2 grader.. usch då. Blev ett samtal till dagis om att han blir hemma resten av veckan. Hoppas han är piggare tills på torsdag när dom på kvällen ska åka till hans farmor. Stackrs liten vad han har varit hängig idag... vi har myst en massa i soffan. Han framför en film och jag med boken jag hålelr på att läsa. Men han ahr legat lutad mot mej hela dagen.. min gobit. Den lilla fördel som finns med sjuka barn är väl att dom blir så lugna hehe. Han har i alla fall ätit bra idag trots att han är dålig. Och han har druckit jättemycket. Men vällingen nu ikväll var han inte lika pigg på.. lämnade lite, vilket han aldrig brukar göra.
Imorgon blir det väl typ lika som idag.. lugn och mysig dag hemma med hängig grabb. Ska försöka ta mej opp till Coop vid Fjällbacken imorn efter Alex kommit hem från jobbet. har ett paket att hämta ut. Har nämligen beställt lite kläder från dunken.se och dom e skiiitsnygga. Kan visa sen =) Även Robin fick en tröja därifrån som det står "sötast på dagis" på =)
Nä nu ska jag slå av musiken i mina hörlurar och krypa i säng. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0