onsdag 23 mars

Denna dag har varit rätt händelselös. Var iväg med barnen till skola och dagis imorse.. sedan hem för att sitta här och sedan glo på våra bästa år =) Sedan tupplur på det innan det var dags att gå mot dagis.
Jag och Robin gick från dagis upp till brynässkolan och kollade när Kristoffer spelade fotboll. Han har ju fotboll varje onsdag =) Han tycker det är så roligt min gokille =) och Robin tycker det är så roligt att titta när storebror spelar. Haha ni skulle bara se när Robin ställer sej och skriker "måååål" hehe.. underbara unge!
Sedan blev det hem och käka middag... jag gjorde köttbullar, potatis och brunsås. Kokte några morötter med =) så jääkla gott! Men Kristoffer gillar inte kokta morötter så han fick en rå morot att knapra på istället. Men det gick inge vidare efter en stund eftersom han har två lösa tänder och den ena trillar när som helst. Jag försökte få dra lite i den ikväll när han borstade tänderna men det var inge populärt hehe. Den får väl trilla av sej själv då =) Jag har en guldtia redo som "tandfen" får lämna =)
Det var meningen att jag skulle ha tagit en promenad med Jonas ikväll men han höll på med annat så det skulle bli för sent så då tyckte jag det var lika bra att strunta i det. Ska ju ändå simma imorn nu när jag mår så pass bra =)

Imorgon ska Robin vara ledig från dagis helt och hållet. Vi ska till bvc på 3-årskontroll =) Sen efter det så får vi lite tid bara han och jag innan det är dags att hämta Kristoffer på skolan.
Nä nu sk ajag kika vidare lite innan det blir en dusch och sedan sängen. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0