morgon... uuuh

Ja då var det morgon.. min högsta önskan, VARJE morgon, är att få fortsätta sova... att någon annan ska fixa alla måsten.
Fan vad jag saknar Kadax.. när jag jobbade där.. halv fyra på dagen till tolv på natten. Passade mej som handen i handsken.. avskyr mornar! Har alltid gjort.. ända sen mellanstadiet i alla fall... och kommer alltid att göra.

Om ett tag är det dags att gå med Kristoffer till skolan och efter det blir det hem och ta det lugnt för mej och Robin. Halv tio ska vi vara på bvc =) Ska bli spännande o se hur lång han har blivit och hur mycket han väger.

Har en känsla av att jag frågat förr men bara fått något enstaka svar... kom igen och berätta vilka ni är som läser min blogg =) Skicka en liten kommentar och säg vem ni e =) vet att det alltid är minst tio personer om dagen som läser och sist fick jag bara två svar.. så kom igen, jag är nyfiken =)

Nä kika vidare lite innan det är dags att gå... ungarna morgonröjer i sitt rum och det låter ibland som att dom leker ganska vilt. Men dom är sams och har kul i alla fall =)
kram på er


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jag läser och vem jag är vet du ;)

2011-03-24 @ 11:57:14
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Du får jätte gärna komma hit på fredag och umgås så slipper jag vara helt själv :D Kram

2011-03-24 @ 12:22:39
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag är en trogen läsare, även om jag ibland (som nu) ligger lite efter i händelserna. ;)

2011-04-05 @ 17:56:12
URL: http://daniel.rrnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0